• Grile speciale de preturi.

Dimensiunea unui parteneriat cerut de anvergura unui business corporate cere by default un sistem special de tarifare si ofertare. Producton stie asta si il ofera implicit, ca un basic necesar in colaborarea noastra.

  • Tehnologie

De asemenea, a devenit deja stgandard oferirea integrarii cu noile tehnologii conectate in cloud. De aceea, tot asa, pentru Producton aceasta reprezinta un simplu must implicit in oferta sa.

Trecem insa la nivelele urmatoare ale piramidei nevoilor unei corporatii: Finantare, Account dedicat, Consultanta Tehnica si Serf service. FACTS:

  • Finantare

Producton are forta incheierii unor parteneriate stabile, cu asigurarea unei bune relatii financiare, prin care sa va puteti dezvolta afacerile fara sa va blocati in fluxuri financiare. Pentru aceasta, oferim solutii de finantare tuturor partenerilor nostri, astfel incat dumneavoastra sa aveti toate costurile stiute, controlate si usor de urmarit intr-o singura platforma. Platforma Producton.ro.

  • Account dedicat.

Am ajuns la nivelul trei al piramidei pe care o construim in relatia cu clientii nostri. Nevoia de comunicare este asigurata permanent de echipa Producton. Si nu oricum, ci prin dedicarea unui account care va deveni cel mai bun cunoscator al businessului dumneavoastra din perspectiva necesitatilor care pot fi acoperite de oferta Producton.

  • Consultanta tehnica gratuita.

Acest account se va asigura permanent ca orice decizie de achizitie veti lua se va baza pe o buna cunoastere a tuturor detaliilor tehnice necesare, astfel incat produsul sau serviciul contractat in relatia cu Producton sa acopere optim nevoile afacerii dumneavoastra.

  • Self service in My Account

Si, in sfarsit, varful piramidei relatiei noastre de business este asigurat de independenta pe care v-o ofera platforma Producton.ro . Astfel, crearea unui cont si stabilirea unei relatii contractuale cu Producton va va aduce la indemana o platforma in care sa va puteti urmari oricand istoricul comenzilor, lista de produse si servicii cumparate si contractate, garantii, situatii financiare si previziuni de aprovizionari necesare.

Intr-un cuvant, GT-FACTS reprezinta un intreg sistem Managed Services, o integrare a outsourcingului de servicii (MPS, document management, arhivare) cu acoperire nationala. Scalabila, adaptabila si usor implementabila de la primul serviciu contractat si pana la integrarea completa.