Document Management

-
Stiati ca...

Până la 50% din timp este petrecut cu căutarea informatiilor?

Până la 25 de ore sunt petrecute pentru refacerea documentelor pierdute?

5% dintre documente se pierd pentru totdeauna?
120 de ore pe an sunt petrecute căutând documente?
Avantajele unei solutii de Document Management (click pe imagini pentru detalii):

Productivitate sporita

Cu ajutorul solutiei noastre de Document Management, veti putea gasi toate documentele firmei rapid si eficient; de asemenea, veti putea sa structurati informatiile importante, cum ar fi detaliile despre clienti si facturi, prin doar cateva clickuri. Un alt mare avantaj al solutiei de Document Management este faptul ca puteti pastra istoricul versiunilor fiecarui document, pentru verificari si modificari ulterioare.

Managementul fluxurilor

Întelegeti fluxurile de lucru mai repede si le puteti modela in pasi: aprobari, informari, atribuiri, rezolutii si altii.

Costuri minime

Solutia de Document Management oferita de Producton permite o integrare rapida la costuri mici. In plus, modularitatea solutiei permite ca dumneavoastra sa platiti numai acea parte din solutie de care aveti nevoie.
De asemenea, sunt oferite pachete de solutii adaptate tipului de client (SMB, Corporatie), ofertele fiind optimizate pentru cerintele unor medii de tip office, professional sau enterprise.

Integrare (e.g. cu Microsoft Office)

Platforma de Document Management Producton permite o integrare rapida cu celelalte platforme folosite in cadrul firmei: ERP, CRM, CAD, Email, Microsoft Office + SharePoint etc.

Securitate sporita

Acces cu PIN sau card. Datele sunt stocate in format criptat, fiecare actiune a utilizatorilor este inregistrata si identificata. Accesul la date confidentiale este controlat prin sistemul puternic de administrare al permisiunilor. Stocati documentele electronice într-o locatie cu nivel de securitate imbunatatit.

Mobilitate

Implementati in organizatie conceptul de paperless office, cu informatii accesibile indiferent de locatie si de platforma hardware
Descrierea fluxului în sistemul de Management al Documentelor
 
de ce producton? EFICIENTIZĂM LOCUL DE MUNCA

cine suntem

Suntem o echipă de specialisti certificati în solutiile IT furnizate. Oferta noastră este construită împreună cu lideri ai industriei IT, cu care am dezvoltat parteneriate pentru beneficiul clientilor nostri. Am primit numeroase premii si recunoasteri în parteneriatele IT, datorită perseverentei noastre pentru excelentă si satisfactia clientilor.

ce oferim

Vă ascultăm cu atentie pentru a întelege nevoile firmei dvs, obiectivele si bugetul si vă oferim o imagine clară a tuturor variantelor de solutii potrivite dvs. Ne străduim să armonizăm experienta utilizatorului cu nevoile business-ului.

cum lucrăm

Avem echipe de account management dedicate companiei dvs., sprijiniti de experti în designul solutiei: arhitecti de solutii si experti certificati care să vă asiste on-site sau off-site. Vă punem la dispozitie instrumentele necesare pentru o activitate eficientă.

Partener autorizat: